Om mig

Mitt foto
Trelleborg, Skåne, Sweden
1980 började jag måla på allvar, lika länge har jag kontinuerligt utbildat mig i konstens värld. Detta har resulterat i en hel del utställningar, både samlings, separata och jurybedömda sådana. Jag har gått i målarskola i flera år för Trelleborgskonstnärerna Bertil Sjöberg, Nils Malmström, Elsie Skoog och John Mattsson . Varvat med kurser i keramik, cementgjuteri, glasfushing och på senare år utbildning i grafik i diverse tekniker på Estethuset i Trelleborg

fredag 31 maj 2013

Vernissage!!!!

Äntligen har allting landat! Vernissage i morgon kl 14 -16 i Smygehamn köpmansmagasinet. Men lugn vi har öppet till kl 18. Hela juni pågår utställningen.

Ska bli spännande! Vi ses väl. 



 Här är en av mina tavlor!
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar